
0
Kanał istotnych powiadomień
Warto aby komunikaty o istotnych zmianach i wydarzeniach w API (takich jak przerwy techniczne, niekompatybilne wstecz zmiany w API itd) były komunikowane osobnym kanałem technicznym a nie hurtem razem z informacjami typu " Miej wpływ na kierunek rozwoju usługi!" tak jak teraz w RSS dostępnym pod adresem http://allegro.pl/rss.php?feed=webapi_news&gen=1&all=1.
Warto też zrezygnować z terminów typu "W najbliższym czasie" na rzecz konkretnych dat.
Warto też zrezygnować z terminów typu "W najbliższym czasie" na rzecz konkretnych dat.
Answer

0
Answer
Michał Jacek 13 years ago
Bez tego "mniej istotnego" komunikatu nie trafiliby Państwo na tę stronę ;) Zaznaczam też, że udostępniamy dwa kanały RSS - jeden dla newsów typu Changelog (czyli właśnie dla zmian w usłudze) oraz jeden dla wszystkich newsów (łącznie z komunikatami organizacyjnymi). W naszej ocenie te dwa kanały są w zupełności wystarczające, jeżeli jednak mają Państwo inne zdanie - jestem otwarty na opinie. BTW - określenia typu "w najbliższym czasie" znajdują się tylko w treści newsów typu Changelog - pomiędzy tytułem a treścią umieszczamy zawsze dokładną datę wdrożenia opisywanej zmiany.

Answer
Bez tego "mniej istotnego" komunikatu nie trafiliby Państwo na tę stronę ;) Zaznaczam też, że udostępniamy dwa kanały RSS - jeden dla newsów typu Changelog (czyli właśnie dla zmian w usłudze) oraz jeden dla wszystkich newsów (łącznie z komunikatami organizacyjnymi). W naszej ocenie te dwa kanały są w zupełności wystarczające, jeżeli jednak mają Państwo inne zdanie - jestem otwarty na opinie. BTW - określenia typu "w najbliższym czasie" znajdują się tylko w treści newsów typu Changelog - pomiędzy tytułem a treścią umieszczamy zawsze dokładną datę wdrożenia opisywanej zmiany.

Myślę, że zarzut o przekazywaniu hurtem z istotnymi informacjami jest bezpodstawny. Obejrzałem co tam publikują na RSS i to są w większości istotne informacje. Nie ma tam nadmiaru bzdur. Znalazłem tylko jednen komunikat tego typu i był to właśnie ten o którym wspominasz.
Customer support service by UserEcho